Hulu

Hulu
sitiu web, servicio streaming de video (es) Traducir y difusora
Llocalización
Sede Santa Monica
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica filial
Historia
Fundaciónmarzu 2007
Fundador Beth Comstock (es) Traducir
Jason Kilar
Organigrama
Dueñu The Walt Disney Company
Comcast (es) Traducir
Nippon Television (es) Traducir
Sector
Industria videu so demanda
Participación empresarial
Organización matriz Disney Media and Entertainment Distribution (es) Traducir
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Hulu ye un serviciu de suscripción de videos so demanda d'Estaos Xuníos propiedá de Hulu LLC, una empresa formada por Walt Disney (al traviés del grupu televisivu de Disney–ABC)[1] nun 30%, 21st Century Fox (al traviés de Fox Entertaintment Group) n'otru 30% y Comcast (al traviés de NBCUniversal)[2] en tamién 30% y dende el 10 d'agostu de 2016, Warner Bros (al traviés de Turner Broadcasting System) nel restante 10%. Ye un sitiu web de pagu, sofitáu por publicidá, streaming de programes de televisión y películes de NBC, FOX, y munches otres redes y estudios.[3]

Hulu ufierta videos en formatu Flash Video nun resolución más altu que YouTube, pero inferior a la de definición estándar de televisión, anque munches películes y otros espectáculos tán disponibles en 480p.

Ta empobináu principalmente a la ufierta de series televisives, arrexuntando tolos episodios de les series de televisión que los sos socios producen. Nun primer momentu, Hulu estremar en dos partes: una gratuita, que contenía una serie de conteníos llindaos namái accesibles por PC, y una de pagu, que contenía una biblioteca muncho más grande que dexaba'l so accesu al traviés d'aplicaciones móvil y otros dispositivos. Aun así, en 2016, Hulu treslladó tol so conteníu gratuito a Yahoo! y Yahoo! Vista y estrenó un serviciu de televisión en direutu'l 3 de mayu de 2017.

Hulu namái s'ufierta a usuarios dientro de Xapón y Estaos Xuníos, y los sos territorios estranxeros.

El nome de Hulu provién de dos pallabres del mandarín, húlú (葫芦/葫蘆), "calabaza", y hùlù (互录/互錄), "grabación interactiva".[4][5] Nel blogue de la empresa esplica'l por qué:

En mandarí, Hulu tien dos significaos interesantes, cada unu de los dos altamente pertinentes a la nuesa misión. El significáu primariu de la pallabra interesónos enforma porque Hulu ye bien utilizáu en China como un proverbiu antiguu que significa "el sofitu de coses precioses". Trátase d'una traducción lliteral de "calabaza", cuidao qu'en tiempos antiguos, los hulus yeren baleraos y emplegaos darréu pa soportar coses precioses. El significáu secundariu de la pallabres ye "grabación interactiva". Vimos dambes definiciones bien apropiaes y altamente pertinentes cola actividá de Hulu.

Los executivos instrumentales clave na fundación de Hulu fueron Bruce Campbell, Peter Chernin, JB Perrette, Michael Lang, Beth Comstock y Jason Kilar. La creación de la empresa foi anunciada en marzu de 2006 con AOL, Comcast, Facebook, MSN, Myspace, y Yahoo! como principales socios de distribución anunciaos.[6] Ello ye que Kilar foi denomináu'l CEO de la empresa a xunu de 2006.[7]

El nome de Hulu foi escoyíu a finales d'agostu de 2007, cuando la páxina web estrenóse, con un únicu anunciu y nengún tipu de conteníu. El sitiu web pidió a distintos usuarios les sos direiciones de corréu electrónicu pa convida-yos darréu a una prueba beta.[8] N'ochobre, Hulu unvió distintes invitaciones privaes a munchos usuarios pa probar la versión beta, y más tarde dexó que los usuarios convidaren a más amigos. Hulu estrenar nos Estaos Xuníos el 12 de marzu de 2008. El primer productu que llanzaron foi'l HULU Syndication Network, diseñáu y desenvueltu pola NBC Universal Team de Nueva York, el 29 d'ochobre de 2007, que vieno siguíu de la páxina oficial Hulu.com.[9]

Hulu empezó la so campaña publicitaria cola emisión d'un anunciu de la NBC na Super Bowl XLIII, protagonizáu por Alec Baldwin y tituláu como "Alec a Huluwood". L'anunciu intentaba revelar de forma risible "l'impresionante secretu detrás de Hulu", diciendo que se trataba d'un llugar en que se taba entamando un plan pa destruyir el mundu, y que Baldwin realmente yera unu alien amarutáu. De magar, el restu d'anuncios que salieron fueron protagonizaos por actores o celebridaes como Eliza Dushku, Seth MacFarlane, Denis Leary y Will Arnett.

En xunetu de 2007, Providence Equity Partners, el propietariu de Newport Television, convertir n'unu de los primeros inversores "esteriores" al adquirir una décima parte del porcentaxe total de la empresa por 100 millones de dólares, primero que la empresa fuera conocida como "Hulu". Col so inversión añadió un nuevu asientu na xunta direutiva de Hulu, onde se dixo que Providence tenía qu'actuar como una "voz independiente nel tableru". N'ochobre de 2012, Providence vendió'l capital qu'adquiriera enantes a los propietarios de medios de comunicación de Hulu, y dexó por rematada la so participación nel tableru.

A entamos del 2010, la cabeza executiva de Hulu, Jason Kilar, dixo que'l serviciu consiguiera un beneficiu de dos cuartos del total, y que la empresa podría consiguir ganar 100 millones de dólares n'ingresos per branu del mesmu añu (más del que consiguiera nel 2009).[10] ComScore reportó que les visualizaciones mensuales de videu llegaron a 903 millones en xineru de 2010, tres veces percima del que consiguieren l'añu pasáu, socediendo la segunda rede más visitada por detrás de YouTube.

El 16 d'agostu de 2010, un informe reveló que Hulu entamaba un Initial Public Offering (IPO), que podría valorar la empresa en más de 2 billones de dólares.

El 21 de xunu de 2011, The Wall Street Journal informó qu'una "ufierta ensin solicitar" propunxera a Hulu vender la empresa. Aun así, el 13 d'ochobre de 2011, Hulu y los sos propietarios anunciaron que nun venderíen la empresa, yá que nengún de los licitadores ufiertara una cantidá de dineru satisfactorio a los sos propietarios.

Nel añu 2011, Hulu consiguió 420 millones de dólares. La cifra foi de 80 millones de dólares menos que los ingresos previstos. La tabla vacante de CEO foi oficialmente sustituyíu pol ex-presidente de Fox Networks Mike Hopkins el 17 d'ochobre de 2013.

  1. John Paczkowski (30 d'abril de 2009). «Finally: Disney, Hulu Deal Announced» (inglés). All Things Digital. Consultáu'l 24 de marzu de 2010.
  2. «NBC Universal and News Corp. Accounce New Online Videu Venture». Press Room (Hulu). 22 de marzu de 2007. Archivado del original el 25 de marzu de 2008. https://web.archive.org/web/20080325022723/http://www.hulu.com/press/new_video_venture.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  3. «Hulu.com Account signup page». Hulu. Consultáu'l 3 d'abril de 2008.
  4. Tim Stack (28 de marzu de 2008). «Hulu: Five Burning Questions». Entertainment Weekly. http://www.ew.com/ew/article/0,,20185419,00.html. Consultáu'l 27 de marzu de 2008. 
  5. «M.M.P.N.D. - Sorting Lagenaria names».
  6. Nat Worden (22 de marzu de 2007). «Google's Still on Top». TheStreet.com. http://www.thestreet.com/s/googles-still-on-top/newsanalysis/technet/10346071.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 
  7. «Jason Kilar Named Chief Executive Officer». Press Room (Hulu). 28 de xunu de 2007. http://www.hulu.com/press/jason_kilar_ceo.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  8. Nat Worden (29 d'agostu de 2007). «Google's New Foe: Hulu» (n'inglés Hulu presenta dellos tipos de programes, de les distintes cadenes yá mentaes, tamién puede atopase material de WWE.). TheStreet.com. http://www.thestreet.com/s/googles-new-foe-hulu/newsanalysis/mediaentertainment/10376991.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 
  9. «Hulu Debúes Via Private Beta». Press Room (Hulu). 29 d'ochobre de 2007. http://www.hulu.com/press/private_beta.html. Consultáu'l 28 de marzu de 2008. 
  10. , Hulu tamién ufierta material de WWE. Shirley Brady (29 d'agostu de 2007). «NBC and Fox Jump Through Hulu Hoop». Cable360.net. http://www.cable360.net/competition/web/25376.html. Consultáu'l 29 d'agostu de 2007. 

From Wikipedia, the free encyclopedia · View on Wikipedia

Developed by Nelliwinne