Wired

Wired
Datos
Tipu revista
Fundación [[1993]]
Intervalu 1 mes
Idioma Inglés
Estáu Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Sede San Francisco
Llugar de publicación San Francisco
Editorial Condé Nast
Fundador Louis Rosetto, Jane Metcalfe
Propietariu Condé Nast Publications
Tema principal teunoloxíes de la información y la comunicación, estilu de vida, Negociu, Entretenimientu, cultura, negociu y Innovación
Páxina web wired.com, wired.it, wired.jp, wired.co.uk, wired.com, wired.com…, rzblx1.uni-regensburg.de… y wired.com
Cambiar los datos en Wikidata
Edificiu sede de Wired en San Francisco

Wired ye una revista mensual d'Estaos Xuníos qu'esiste dende 1993 y un sitiu web de noticies homónimu.[1] Wired trata de reflexar la manera en que la teunoloxía afecta a la cultura, a la educación, a la economía y a la política. La revista ye propiedá de la editorial Condé Nast Publications y publicar en San Francisco, California.

La pallabra inglesa "Wired" puede traducise al español como "cableaxe/a", lo que tien d'entendese nel contestu de la dómina de fundación de la revista, nel cual los ordenadores dependíen puramente de cables pa coneutar los sos componentes ente sigo, como'l monitor, el mure, el tecláu o la imprentadora. Na era actual, sicasí, l'usu d'aparatos ensin cables ye yá una realidá nel desenvolvimientu d'equipos electrónicos. A pesar d'ello, la revista caltién el nome ya inclusive publicó un númberu especial que llevaba'l títulu Unwired (ensin cables), presentando de forma irónica esta evolución. Otra traducción del títulu de la revista n'español podría ser "conectáu", nel sentíu de la visión de los sos llectores como xente coneutada o agabitada a les nueves teunoloxíes y les sos conexones cola cultura, la economía, la política, la moda, etc.

Dende los sos primeros númberos, la revista amosó especial interés por valorar el desenvolvimientu d'Internet y ellaboró, ente otres coses, un mapa mundial onde se reflexen los países coneutaos (wired) y desconectaos a Internet (unwired).

  1. Sitiu oficial de Wired Wired.com

From Wikipedia, the free encyclopedia · View on Wikipedia

Developed by Nelliwinne