YouTube

YouTube
servicio streaming de video (es) Traducir, serviciu d'agospiamientu de videos, plataforma de contenido generado por el usuario (es) Traducir y comunidad en línea (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación14 febreru 2005
Fundador Steve Chen
Jawed Karim
Chad Hurley
Eslogan Broadcast Yourself (en)
Organigrama
Dueñu YouTube (en) Traducir
Google
Direutor executivu Neal Mohan (es) Traducir (febreru 2023)
Sector
Industria industria de internet (es) Traducir
serviciu d'agospiamientu de videos
Productos destacaos serviciu d'agospiamientu de videos
Streaming
Participación empresarial
Formáu por canal de YouTube (es) Traducir
Datos económicos
Emplegaos 2000 (2019)
Varios
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

YouTube ye un sitiu web que permite a los usuarios compartir videos dixitales al traviés d'Internet y tamién, permite a los músicos novatos y esperimentaos dar a conocer los sos videos al mundu. Pertenez a la Web 2.0. Foi fundáu en febreru de 2005 por tres antiguos trabayadores de PayPal: Chad Hurley, Steve Chen y Jawed Karim. YouTube ye propiedá de Google, dende la so compra, el 10 d'ochobre de 2006 por 1.650 millones de dólares.

YouTube fai usu d'un reproductor en llinia basáu n'Adobe Flash pa sirvir el so conteníu. Ye mui popular gracies a la posibilidá d'agospiar videos personales de xeitu cenciellu. YouTube agospia una variedá de clips de películes, programes de televisión, videos musicales y videos caseros (a pesar de les regles de YouTube escontra xubir videos con copyright, esti material esiste en cantidá). Los enllaces a videos de YouTube puen ser tamién puestos en blogs y llugares web personales faciendo usu APIs o incrustando ciertu códigu HTML.


From Wikipedia, the free encyclopedia · View on Wikipedia

Developed by Nelliwinne