Llámase Tevaram a los siete primeros volúmenes del Tirumurai, coleición de doce volúmenes de poesía devocional shivaísta.
Los siete volúmenes tán dedicaos a les obres de los trés poetes tamiles más importantes (conocíos como Nayanaras): Champa Tar, Appar y Chuntarar. Créese que los dos primeros vivieron nel sieglu VII y el postreru nel sieglu IX. Mientres el periodu Pallava, los trés poetes viaxaron por Tamil Nadu (el sur de la india) ufiertando discursos y cantaraes caracterizaes pola devoción escontra'l dios Sivá y les oxeciones escontra'l visnuismu (la relixón del dios Visnú), el yainismu y el budismu.[2]
Nel sieglu X, mientres el reináu del rash Chola I, foi abandonada una coleición d'estos cantares nel templu de Chidambaram, xunto con otres obres lliteraries que fueron reunificadas por Nambiyandar Nambi.
Toes estos cantares nel Tevaram (llamaes pathikam en tamil) atopar en grupos de diez. Los himnos convertir en cantar gracies a la música de Pann y formen parte del canon de la música tradicional tamil, siendo entá güei parte de la lliturxa nos templos.[3][4]